poniedziałek, 16 maja 2011

Trafny fryz! - cz. II, włosy brązowe


Jako iż trzeba napisać jakiś wstęp, wstępnie napiszę, że jeszcze ponad sto osób zarejestruje się na FS, a nasze liczne FS'owe grono będzie wynosiło.. aż 3000 użytkowników! :) Administracja ogłosiła to na swoim fejsbukowym profilu w popołudniową sobotę.Więcej neosków wśród nas, jupiiii! :* Żartowałam.

Dobra, chyba wstęp już powstał. Możemy wreszcie przejść do sedna notki? Na dzisiaj, proszę państwa.. "Trafny fryz! - cz. II, włosy brązowe". W sumie to nie wiem po co ja to piszę, przecież umiecie czytać, a jest to napisane w temacie, no aaaaale tak jest ładniej i bardziej elegancko, hłyhły. Hirłi goł!

Na pierwszy ogień idzie taka oto stylizacja. Tfu, fryzura:


Na pierwsze wrażenie wygląda, jakby wlazło na głowę jakieś włochate stworzenie, ale jakby się trochę przypatrzeć.. włosy nie są złe. Pochodzą z tych nowszych, niedawno zostały dodane do salonu. Twarz dzięki nim wygląda zgrabniej. Śmiało można do nich zakładać wszystko, byle nie koloru żółtego. Ten fryz jest dla niego za ciemny, uważajcie.


Jedna z moich ulubionych fryzur. I love it. Schrupałabym tą fryzurę i wypluła, a dalej wyglądałaby uroczo. Włosy te są bardzo popularne, wiele FSowiczów je nosi i się im nie dziwię. Według mnie włosy najbardziej pasują do wszelkich marynarek, czy żakietów. Kiedy wielka ikona stylu - Gabby zakładała tą fryzurę, to przeważnie z tymi właśnie marynarkami i żakietami i wychodziło jej to wspaniale. Zapraszam do obejrzenia jej stylizacji w albumie, z pewnością się przyda -> http://fashionstyle.pl/profile/59165/ (-:


Te włosy także mi się podobają, ale mają pewny minus. Bardzo zaokrąglają głowę i nie wygląda to zbyt pięknie. Poza tym fajna demolka z tych włosów; lubię, gdy są nie do końca uczesane. Trampeksy i wszelkie "wyluzowane" ubrania namber łan. Nie widzę tej fryzury do szykownych sukni.


W poprzednim wydaniu "Trafnego fryzu!" włosy numer 2 mówiły "jestem bardzo nieśmiała, skromna i cicha". Tym razem jest to ta fryzura. Tak, te lekko opadające kosmyki włosów pasują bez wątpienia do sukienek. (-:


Dzieło rysowniczki Loen. Jaciesunę, jak ona świetnie rysuje! Ta fryzura wygląda fantastycznie, nie wierzę, że ktoś mógłby takie coś narysować. No, ale odkładamy już pochwały na bok. Fryzura także jest z tych nowszych, Loen bardzo niedawno ją dodała w przeciągu kilku dni. To jest tylko jeden z kilku kolorów. (-; Cóż ja mogę powiedzieć? Włoski bardzo ładne, nie zasłaniają oczu, są starannie wykonane i wyglądają bardzo naturalnie. Moim skromnym zdaniem najbardziej pasują tu spódniczki.


+ dodatkowa, zgłoszona fryzura:
Warkocze bardzo mi się podobają, chociaż na FS niekoniecznie. Ten warkoczyk jest chyba najładniejszym na portalu, jednak ma jedną zauważalną wadę - grzywkę. Trzeba dopasować do tej fryzury odpowiednie oczy, ponieważ jeśli są one niedopasowane - grzywka, akurat w tym przypadku nieładnie spada na prawe (z mojej strony) oko i wygląda ono na troszkę rozmazane lub jakby go w ogóle nie było. Tak poza tym, to te włosy są bardzo ładne i według mnie pasują do marynarek oraz żakietów jak i sukienek oraz spódniczek. (-:
Dziękuję za zgłoszenie.

Halo, halo! FS!
Wiele osób na FS pyta się mnie gdzie może kupić realne ciuszki? Oto odpowiedź. Najlepszy sklep jaki znam z realnymi ciuchami, to.. *bębny*
Maladroit!


Ciuszki tu są świetnie dopasowane, wyraźne, nie mam żadnych zastrzeżeń. Ale aaaaale.. niedawno pojawiła się także rysowana kolekcja zawierająca 7 ciuszków! A czy dodałam, że projektantką tego sklepu jest tunka? Ach, zapraszam serdecznie, na pewno się nie zawiedziecie!

Aby wejść do sklepu, wystarczy nacisnąć na logo.


Tyle na dzisiaj. Kochani, ciągle kaszlę, kicham, smarkam w chusteczki, piję ohydne syropy i połykam tabletki, ale poświęciłam się dla napisania dla Was notki. Doceńcie to :D.

Aloha!

1 komentarz:

  1. jak ja uwielbiam Twój sposób pisania! ; >

    ~Amethyst

    OdpowiedzUsuń