sobota, 14 maja 2011

Ocena stylizacji donkixD


Coś się ostatnio zepsuł blogspot, wykasowało nam 3 najświeższe notki (nie tylko nam), wraz z komentarzami. Notki zostały przywrócone, komentarze niestety nie. Szkoda, bo miałam taaki zaciesz z nich.
Na dzisiaj nic specjalnego nie przygotowałam; ocenię stylizację donkixD.

 
Twarz: W sumie, to nie mam się za bardzo czego przyczepić. Twoja buźka jest w normie, zmieniłabym tylko usta, bo dzięki aktualnym Twoja postać wygląda jakby była zdziwiona, albo czegoś się boi. Owszem, te usta były swego czasu najpopularniejsze, ale z wejściem FS2 pojawiały się coraz rzadziej, gdyż w Salonie Urody dodano ładniejsze. Moja rada, to zmienienie ust na te, które wybrała poprzednia oceniana, Sabi07, tylko do tej stylizacji pasowałyby jaśniejsze i delikatniejsze. O włosach napiszę niżej. 8/10

Strój: Ekhm. Od czego tu zacząć.. Widzę, że lubisz zakładać realne ciuszki i bardzo dobrze, są oryginalne. Mnie osobiście się nie podobają, lecz dzięki Twojej stylizacji chyba je polubię, bo założone przez Ciebie ciuchy są naprawdę świetne. (-; Fajnie dobrałaś buty i spodnie - ładnie ze sobą współgrają, lecz niepotrzebnie założyłaś akurat tą bluzkę. Nie dość, że jest ona w całkiem innym kolorze przez co prawie nie widać naszyjnika, to na dodatek dziwnie leży na postaci.. Lepsza byłaby obcisła biała bluzka + jakaś szara marynareczka i na to kremowy naszyjnik. I teraz proszę państwa.. WŁOSY. WU EŁ O ES Y (lub igrek? XD nie wiem, ja mówię najzwyczajniej 'y'). Za przeproszeniem po jaką cholerę założyłaś takiego koloru? No może okej, chciałaś aby cała stylizacja była w takim kolorze, ale to wygląda koszmarnie. Wszystko się ze sobą przez nie zlewa. Każdy kolor by tu pasował, tylko nie ten. Nie lubię za bardzo krytykować, wolę raczej chwalić, no ale tutaj nie mogę się powstrzymać. 5/10

Akcesoria i detale: O naszyjniku napisałam wyżej. Mogę tylko wspomnieć, że niepotrzebnie założyłaś pierścionek, za to bransoletka jest OK. 7/10

Wynik to 20/30 punktów. Podsumowując musisz znać umiar w łączeniu kolorów. Jak stare i mądre przysłowie mówi: "Co za dużo, to niezdrowo" (-: Ale tak poza tym, to nie jest źle. Jeśli chcesz, możesz zgłosić się do kolejnej oceny w przyszłym tygodniu jako poprawa.

Tyle na dzisiaj. Zapraszam do zgłaszania się do ocen oraz dodawania naszego bloga do obserwowanych, wpisy dodawane są nadzwyczajnie często.
 Zapraszam także do nowej zakładki "Przyjaciele bloga".

Miłego weekendu! (-:


2 komentarze:

  1. Ja mam Was w moich linkach "przyjaciele" na www.fashion-fasolcia.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie już dodaję do przyjaciół Twój button, dzięki wielkie :).

    OdpowiedzUsuń