czwartek, 12 maja 2011

Zawartość mojej szafy. (:

Dzień Dobry moi Kochani. Na początek chciałabym was bardzo przeprosić za moją kilku dniową nieobecność, jednak tak jak Ania wspomniała, mam dużo na głowie ostatnio. Jednak znalazłam teraz chwilę, by napisać dla was notkę. No więc dziś będzie notka, o bardzo przydatnych rzeczach, które powinny znaleźć się w szafie każdej z was. A może raczej waszych modelek. Myślę że wam się spodoba. No cóż, zacznijmy. 




Na początek kurteczka a'la MJ'S Jacket. Jest naprawdę śliczna, pasuje do prawie każdej stylizacji. Można ją zakładać zarówno do spodni, spódniczek jak i innych ciekawych ubrań. Do kupienia w Bussy Chocolate.



Tym razem prezentuję buty z kolekcji " Wild - New Perspective" w Banana Republic. Tak jak sama nazwa, buty są odwzorowaniem dzikości i stylu. Sądzę, że będą dobre do lekkiej i prostej stylizacji, aby dodać jej drapieżności, dzikości. Ogółem rzadko je zakładam, ale naprawdę, warte są kupienia. 



Tym razem do czynienia mamy z bardzo ładną bluzeczką ze sklepu Alexa, Royal Guste. Uważam że jej prostota sama w sobie jest cudowna, ale można do niej dobrać jakiś ładny blazer, na przykład ten, który prezentuję niżej. Po za tym nasz Alex świetnie rysuje. 


Kolejny ciuch z Banana Republic. Ale nie dziwcie się kochani, w końcu sklep Fanty jest jednym z najlepszych no i w nim najczęściej kupuję. Ten żakiecik pasuje na przykład do typowego topu, jak np. ten powyżej, ale mogą byc również inne. Nie jest powiedziane że muszą to być białe bluzeczki, mogą być wzorzyste, jednak wtedy należy uważać z ilością dobieranych kolorów i rodzajami wzorów. (:


Do kolekcji moich ulubionych ubrań dołącza również piękna spódniczka ze sklepu Olcik_, Olciakowo. Kocham jej a'la kwiatowy wzór i chętnie ją zakładam. To jedna z moich ulubionych spódniczek. Trzeba przyznać, Panna Ola się postarała.


Teraz te kosmiczne spodnie. Kojarzą mi się trochę z Lady Gagą i jej szaleństwem modowym. Do czego je ubierać? Przede wszystkim do koszulek z napisami i nadrukami. Tutaj można pozwolić sobie na większą swobodę wyboru. Do zakupienia w GosiaStyle...


Teraz czas na buciki naszej kochanej redaktorki, Maff. Sklep Eyene. Są to jak do tej pory moje ulubione buciki. Zakładam je właściwie do wszystkiego. Są świetnie wykonane i w ładnym odcieniu. Myślę że warto je kupić, a nasza Ania na pewno również się ucieszy. :*


Na koniec nie mogło zabraknąć żadnego dodatku, więc oto jest. Torebka na ślicznym złotym paseczku, znów autorstwa Fantie ( Banana Republic ). Myślę, że się nie obrazi, gdyż tak prezentuję jej prace. Do czego ta torebka? na pewno do eleganckich, jak i nieco prostszych stylizacji. Polecam ją również do płaszczy i stylizacji z kapeluszami. 

Na dziś to tyle, mam nadzieję że wam się przydało. Dziękuję za uwagę i jeszcze :
WOOHOOOOOOOOO!
Ania mnie zaraziła. :3

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają wszystkie te ciuszki :D. Ale według mnie bluzka Alexa nie pasuje do żakietu Fantie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To napisałam ja, Fasolcia98 (to na górze) ;D

    OdpowiedzUsuń