poniedziałek, 9 maja 2011

Ocena stylizacji MadammeV

Ale nam się Avalanche wczoraj rozszalała, nie? :D Kochani! Dzisiejszy, jakże piękny, cieplutki i wiosenny poranek rozpocznę stylizacją użytkowniczki o loginie MadammeV. Nic już chyba nie wymyślę, nie będę owijać w bawełnę. Do dzieła!



Twarz: Bardzo mi się podoba. Jest delikatna, różowiutka - taka jaką lubię. Niestety, stylizacja jest czarno-pomarańczowa. Czarnego jest więcej i taki delikatny mejkap tu nie pasuje. Uwielbiam rude włosy i wielki plus za ich dopasowanie. 7/10


Strój: Tak się zastanawiałam.. To jest stylizacja bardziej rockowa, czy elegancka? Mniejsza z tym. Zacznijmy od góry. Stylizacja lepiej wyglądałaby, gdyby bluzka była obcisła. Ta, którą tutaj założyłaś robi z Ciebie worek i to właśnie ona zmyliła mnie ze stylem. Czarna torebka na czarną bluzkę? Absurd! Kremowa jak najbardziej by tu pasowała, a jeśli już czarna, to tylko wisząca. Spódniczka mi się podoba, super pomysł z tymi spodenkami pod spodem. Dodałabym jeszcze do tej stylizacji jakiś ładny, złoty łańcuszek jako dopełnienie. 6/10

Akcesoria i detale: No i tutaj jest problem. Tak jak wyżej wspominałam - dodałabym PRZYNAJMNIEJ jakiś złoty łańcuszek, gdyż nie widzę tu nic, prócz zlewającej się z bluzką torebki i jednych z moich ulubionych, ślicznych bucików. Niestety, 4/10.

Twój wynik, to: 17/30 punktów. Podsumowując nie jest najlepiej, ale najgorzej też nie jest. Widać, że jesteś zapaloną Banana Republic'anką i bardzo dobrze! Musisz jednak lepiej dopasowywać ubrania, szczególnie DODATKI, które pełnią ważną rolę w stylizacji. Jeśli chcesz, możesz zgłosić się do poprawy za tydzień. :)


Druga sprawa na dzisiaj - konkurs "Miss Fashionstyle". Wczoraj wieczorem rozpoczęło się głosowanie, które będzie trwało do jutra. Oczywiście już dzisiaj nie zabrakło SPAMu, przekupstwa i nagminnego przekonywania do zagłosowania na czyjąś stylizację nie tylko pod newsem. Pragnące za wszelką cenę wygrać użytkowniczki opracowały ciekawą metodę na rozsyłanie zachęcających (choć tak naprawdę zniechęcających) tekstów. Osoby, które mają wille, rozsyłają zaproszenia na imprezę (która tak naprawdę nie istnieje), w których umieszczają swoje teksty. Osobiście denerwuje mnie takie zachowanie, dlatego gdy ktoś mi wyśle takie zaproszenie - banuję.

Ja tylko napiszę, że moja stylizejszyn wygląda tak:):




Ode mnie na dzisiaj tyle.
Na koniec, abyście dobrze zaczęli dzień..

Do wakacji zostały 44 dni.
Nie uwzględniając weekendów zostało: 31 dni.
 WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!

Miłego dnia.


1 komentarz:

  1. Dzięki za ocenę... postaram się poprawić : )


    MadammeV

    OdpowiedzUsuń