niedziela, 8 maja 2011

Ocena Stylizacji Bleach.

Dzień Dobry. (:  Dziś poddana zostanie ocenie stylizacja panny Bleach, dawnej Carvilone. Zacznijmy więc. 
Twarz : Na pierwszy rzut oka jest niewinnie. Jednak ślicznie dobrana fryzura i odpowiedni makijaż sprawiają, że cała stylizacja jest jeszcze bardziej gustowna. W tym wypadku oczy modelki pasują, jednak gdybyś źle dobrała inne detale, wszystko wyglądałoby gorzej. Dostaniesz 10/10 pkt, gdyż postarałaś się. 

Strój : Jest lekko i dziewczęco. Założyłaś moją ulubioną sukienkę, którą ja również mam w zasobach swojej szafy, w wielu walorach kolorystycznych. Dopełnieniem do twojego stroju jest ten perłowy naszyjnik, który na samym początku już wpadł mi w oko. Delikatna, malutka kopertówka na cieniutkim pasku. Troszeczkę gorzej już jest z butami, pasują do stroju, chociaż nie podoba mi się ich wykonanie. Ale przyjmijmy, że te najbardziej pasowały ze wszystkich w twojej szafie. Więc tak. Za sukienkę jako element stroju 10/10 pkt. Natomiast za Akcesoria i Detale 9,5/10 pkt. 

Jest to pierwsza ocena, wypadła jak na razie najlepiej. Gratuluję, bo twój wynik to 29,5/30 pkt! Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Was, drodzy czytelnicy również zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń do ocen stylizacji obraz butików, na podany w zakładce pod nagłówkiem e-mail. 

Pozdrawiam, Avalanche.

2 komentarze:

  1. Ojej c; Jeszcze nigdy nie zostałam tak wysoko oceniona.. i woooohooohooohooo ;D Dziękuję za ocenkę ;>

    Blea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisana ocena.
    Będę tu często zaglądała. ; ))

    Amethyst

    OdpowiedzUsuń