niedziela, 8 maja 2011

Ocena Stylizacji Spaghetti.

Dobry Wieczór. I oto przed nami kolejna dziś ocena, tym razem pod moje bystre ( hahah xD ) oko pójdzie stylizacja Spaghetti. Przejdźmy więc do oceny.

Twarz : Przyznam że moja modelka miała już raz tę fryzurkę, jednak zmieniłam ją, bo była dla mnie zbyt banalna, po za tym wyglądała bardzo sztucznie. Tak samo jest w twoim przypadku. Przyczepię się również do makijażu, który według mnie jest zbyt ostry do najjaśniejszego typu cery twojej modelki. Reszta jest okej. 5/10 pkt.

Strój : Hmm...jest na luzie, nieco chłopięco.Podoba mi się ta bluzeczka, bo kokardka która się na niej znajduje, sprawia wrażenie, jakby przyczepiona była do warkocza na włosach twojej modelki, lecz od innej strony. Jest dobrze. 8/10 pkt. 

Akcesoria i Detale : Nie zbyt podobają mi się te trampki. Niby tak jak każde inne, a jednak są takie...nie zbyt stylowe. Nie przychodzi mi dziś do głowy żadne inne określenie. Po za tym bransoleta jest jak najbardziej w porządku, jednak przyczepiłabym się jeszcze do tych eleganckich kolczyków, które w połączeniu z całą stylizacją dają wrażenie, że źle dopasowałaś ciuchy. 4/10 pkt.

Twój Wynik to : 17/30 pkt. Przyznam, nie wypadłaś najlepiej. Ale nie martw się, jest jeszcze wiele okazji do poprawy, po za tym najgorzej znowu nie było. Dziękuję Ci za odwagę do zgłoszenia i Trzymam kciuki za Ciebie i Twoje stylizacje. :)

Pozdrawiam, Avalanche.

1 komentarz:

  1. Haha :D Dzięki ;)
    Każdy zawsze się czepia głowy xD Ale jakoś nie mogę jej zmienić, bo się wtedy dziwnie czuję...

    Baardzo dziękuję za tyle punktów ^^

    OdpowiedzUsuń