środa, 11 maja 2011

Wywiad z Fasolcią98


A więc bez niepotrzebnego wstępu.. spowiedź Fasolci98 (-:

M - Maff, czyli ja
F - Fasolcia98

M: Cześć. Bardzo się cieszę, że zgodziłaś się na ten wywiad. Możemy zaczynać?
F:  Ok :D

M: Ile czasu gdzieś tak spędziłaś na FashionStyle?
F: Fashionstyle znalazłam rok temu, ale nie umiałam się na nim odnaleźć, dlatego usunęłam konto. Powróciłam ponad 160 dni temu ;).

M: Co takiego przede wszystkim podoba Ci się na FS?
F: Hmm.. Chyba najbardziej lubię możliwość swobodnego wypowiadania się na czacie, forum czy w komentarzach. Fajną opcją są też blogi, gdyż możemy się podzielić swoimi uwagami. Chociaż społeczność nie jest do końca zgrana to można znaleźć tu naprawdę wiele przemiłych osób.

M: Zgadzam się. A co sądzisz o tym, że ogłoszono Cię "ikoną stylu" i na dodatek przez Olcik_? Czujesz się nią? (-;
F: Haha, było mi bardzo miło, kiedy to czytałam :D. Czy jestem ikoną stylu? W sumie sama nie wiem, jeśli inni tak uważają to mogę się zgodzić. Ja osobiście uważam, że mam poczucie stylu i tyle.

M: Rozumiem. Chciałabyś znaleźć się w gronie FG?
F: Dużo razy zgłaszam się do naborów, jednak zawsze byłam odrzucana. Chciałabym należeć do FG, a dokładnie kręci mnie moderowanie ciuszków. Myślę jednak, że nie mam po co startować w kolejnych naborach, bo troszkę narozrabiałam, a podobno moderator musi być aniołkiem ;)

M: A no właśnie. Podobno dostałaś kilka razy bana na czat i newsy. Zdradzisz za co?
 F: Mogę zdradzić. Komentarze miałam zablokowane z powodu spamu reklamowego oraz przekleństw, uups. Kiedyś puściły mi nerwy i wymsknęło się jedno słówko xD. Zaś na czacie zdenerwowałam jedną z moderatorek.. xD

M: Ale jesteś niegrzeczna :D Twój blog jest jednym z najpopularniejszych blogów na FS. Co sądzisz o nowych praktykantkach? Nie boisz się, że Twój blog straci popularność i oglądalność?
F: W sumie nie boję się tego. Zawsze jest tak, że jak odchodzą starzy czytelnicy to pojawiają się nowi. Jak na razie blog cieszy się zainteresowaniem, nie narzekam : ). Nowe praktykantki świetnie sobie radzą i mają duże poczucie stylu. Cieszę się, że to właśnie one zgłosiły się do naboru, gdyż miło mi z nimi pracować.

M: Wygrałaś niedawno w konkursie "Miss Wielkanocy". Rozumiem, że się cieszysz? (-: Spodziewałaś się wygranej? Jak tam było z emocjami etc?
F: Bardzo się cieszę, bo gdybym nie wygrała to nie byłoby mnie za bardzo stać na ciuszki z Oficjalnego butiku. Właściwie to tak, spodziewałam się wygranej (cóż za skromność.. xD). Od początku miałam dużo głosów, łatwo mi się je zdobywało, byłam na przodzie strony. Zauważyłam, że wiele osób głosuje na "nią", bo robią to inni. Niektórym nie chce się myśleć samemu i wolą iśc za tłumem. Poza tym ja też sporo się reklamowałam, więc nie było szansy, żeby ktoś nie widział mojej stylizacji xD.

M: A możemy się dowiedzieć na co wydałaś/wydasz wygrane glamsy?
F: Wygrane Glamsy planowałam wydać na 2-miesięczną Stellę, jednak nagrody zostały rozdane z dużym opóźnieniem. Nie chciałam długo czekać na Glamsy, bo nie czuję się komfortowo bez Stelli, więc kupiłam 2-tygodniową z tego co miałam. No i oczywiście większość wygranych Glamsów poszła na ciuszki z OB :D

M: A to pytanie już tak bardziej osobiście, bo jestem bardzo ciekawa. Jaki masz cel w życiu? Kim chciałabyś zostać w przyszłości, czym się interesujesz?
F: Interesuję się modą, śpiewem i aktorstwem. Jeszcze nie myślę o swojej przyszłości, bo wiem, że zdanie zmieni mi się wiele razy. Jednak gdybym miała wybierać dzisiaj to poszłabym do szkoły aktorskiej i starała o rolę w jakiejś wielkiej projekcji xD. Cóż, grało się tu i ówdzie.. Dostałam główną rolę w przedstawieniu szkolnym w trzeciej klasie podstawówki xD. Haha.. A moim celem w życiu jest mieć wspaniałego faceta i być szczęśliwą :D.

M: Chcesz coś jeszcze dodać, kogoś pozdrowić? (-;
F: Tak, bardzo serdecznie chciałabym pozdrowić Withyouu, Sabi07, Spaghetti, Kropcianą, Destiny Eto, Luvina, Fantie, Ayu Eto, hmm.. No i wszystkich moich znajomych z FS, których nie wymieniłam!

M: Dziękuję za znalezienie dla mnie czasu, miło było. Cześć, powodzenia w virtualnym jak i realnym życiu i życzę Ci, abyś znalazła tego wspaniałego faceta. (-:
F: Ja również dziękuję, było bardzo miło : )


I poza wywiadem:
Maff
iiii koniec z powagą, huehuehue
 Fasolcia98
Błeheehhehehee


 

Dziękuję, dobranoc. Jeszcze Avalanche może potem coś skrobnie.

5 komentarzy:

  1. Błuhhahahaa, jaka fasola xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za pozdrowienia, bardzo fajny wywiad (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pozdrowienia i świetny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no coś się dzieje..przyjemnie się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pozdrowienia, Fasolciu :*
    Bardzo ciekawy wywiad ;D

    OdpowiedzUsuń