niedziela, 8 maja 2011

Ocena Stylizacji MentalCherrys.

Dobra...noc? xD Hah. No witajcie znów. Kolejne zgłoszenie, oczywiście mój Alex nie mógł się doczekać i ocena musi być dzisiaj. Hahaha, masz i się ciesz, najlepszy przyjacielu na świecie. :*

Twarz : Biorę pod uwagę, że tak jak ja jesteś fanem Lady Gagi, a twoja stylizacja jest na niej nieco wzorowana, nawet jeśli nie umyślnie. Co do twarzy...na samym początku rozśmieszyły mnie usta twojej modelki. Chcesz dać mi buziaka? a proszę bardzo. Dobra, koniec wygłupów. Nie zbyt widzę oczy, bo zasłaniają je okulary, ale przyjmijmy że są ładne...za tą fryzurą nie przepadam, ale tutaj wygląda bardzo ładnie. Oczywiście 10/10 pkt.

Strój : Wow, co za styl! Powtarzałam to nie raz, ale ty zawsze zachwycasz. Tak jest i tym razem. Widzę śliczną bluzkę, spodenki MrsRight, marynarkę i to coś a'la tatuaże na rękach twojej modelki. Naprawdę mi się podoba. Sama Lady Gaga pewnie zazdrościłaby Ci gustu. 10/10 pkt.

Akcesoria i Detale : Okulary Ray Ban'y. Świetnie tutaj pasują. Moja ulubiona stardoll'owa Ashley Bag. ( Ashley Olsen, dla sprostowania). Te buty? na pozór dziwne i szalone, ale w stylizacji fana LG jak najbardziej są oznaką dobrego smaku. 10/10 pkt. 

Twój wynik to : 30/30 pkt. Celujący. Najlepsza Ocena i stylizacja jak na razie. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów modowych ! :)  Pozdrawiam i Dobranoc, Avalanche. 

1 komentarz: