czwartek, 12 maja 2011

Cała notka o sklepach + ocena butiku FORNARI

Mam dzisiaj taki zaciesz, że szok. A to dlatego, że ODWOŁANO MI DZISIAJ KORKI Z MATMY! WOOOHOOOOO!
Dobra, nie będę już głupio przedłużać, lecimy.
Tym razem ocena nie stylizacji, a butiku projektantki Sabi07, "FORNARI".



Może zacznę od tych lepszych rzeczy. Bardzo podoba mi się nazwa butiku, jest taka.. elegancka. Masz talent do robienia ciuchów ręcznie, wychodzą Ci one świetnie! Logo również mi się podoba. Nie zawiera zbędnych bajerów i duperelów, aczkolwiek nie pasuje mi za bardzo w tej migawce Twój login. Jest za duży, mógłby być wyświetlony trochę niżej, bo w sumie to butik jest najważniejszy. (-;
Tak jak wcześniej wspominałam, Twoje rysowane ciuchy są świetne i można by rzec.. lepsze od tych z ubieranek, które nie są najlepiej dopasowane. Co do miniaturek - nie są złe. Trochę dziwnie poustawiałaś ceny - w większości ciuchów przeważnie każdy ma inną. Najświeższa kolekcja z rysowanymi spodniami i spodenkami jest super, kupiłam dużo par. (-:
A więc. Za logo i nazwę daję 8/10, estetykę ciuchów i miniaturek oceniam na 6/10, a ogólne wrażenie 7/10. Wynik to 21/30pkt, czyli jest bardzo dobrze. Dzięki za zgłoszenie babciu! (-;


Co nowego w świecie projektowania?
Oto dwie najświeższe kolekcje, które ostatnio wypatrzyłam, które bardzo mi się spodobały.

 Butik "Fournet" projektanta Luvin zawiera tylko 14, ale za to bardzo starannie wykonanych, rysowanych ciuchów. Najświeższa kolekcja zwie się "Drawing collection". W sumie to trochę dziwne, bo wszystkie ciuchy z tego sklepu są rysowane, ale nie będę się jak zwykle czepiać najmniejszego szczegółu :P.
Kolekcja składa się z czterech ciuszków od 50 do 300m$. Zapraszam serdecznie, bez wątpienia warto odwiedzić ten butik.

Drugi butik nosi nazwę "Empathic ♥", projektantką jest Project_PinkPanther.
Logo jak widać reklamuje inną kolekcję, ja za to chcę napisać o jeszcze nowszej "Pastelove collection".
Z tego co widzę nazwa kolekcji nic nie ma do ciuchów, bo każde ubranie jest inne, ale to nie ma większego znaczenia. Ciuchy są świetne, dobrze dopasowane. Dziwi mnie jedynie to, że butik ma tylko 15 ulubieńców.
Ten sklep zasługuje na więcej uznania, zachęcam do zajrzenia.

Aby wejść do któregoś z butiku, kliknij na logo.


A teraz mały dodatek. Kogo możesz błagać, aby Ci zaakceptował ciuchy?
Lista moderatorów sklepów:
 ams06
heyapple
MrsRight
krasiak
Ladka_98
nikas77
withyouu
Martuu
oraz ja, ale mnie może błagać tylko Luvin/mattiu oraz czasem Amethyst, huehue:)


Tyle ode mnie. Avalanche bardzo przeprasza, że dawno nie pisała, ale ostatnio ma strasznie dużo rzeczy na głowie. Postara się poprawić i prawdopodobnie dzisiaj się odezwie. :)
Cześć!

5 komentarzy: