wtorek, 10 maja 2011

Ocena stylizacji Sabi07


 Czeeść. Ach, jakże piękna pogoda! Przynajmniej u mnie. Na stronie z aktualną temperaturą pisze, że jest 17 stopni, a odczuwa się, jakby było ponad 25. Lody już przygotowane do wcinania, piosenka włączona i możemy śmigać z ocenką. :)
Dzisiaj ocenię stylizację babci Sabinki huehuehue.


Twarz: Jest świetna! Czerwony kolor szminki do ciemnej stylizacji dodaje wdzięku. Cóż ja mogę napisać.. Jedynie mogłabyś zmienić nos, bo jest trochę dziwny. 9,5/10

Strój: Bardzo mi się podoba. Wszystko jest dobrze dobrane - buty do spodenek, marynareczka i bluzka do dodatków. Wszystko jest w porządku, tylko trochę nie pasują mi te rajstopy, ale to kwestia tego, czy komuś bardziej podoba się z rajstopami, czy bez. Jak dla mnie 9/10.

Akcesoria i detale: Tu już będzie troszkę gorzej, ale z pewnością nie najgorzej. Zacznijmy od góry, będzie mi wygodniej. Nie cierpię kolczyków, zakładam je tylko okazjonalnie. Te, które założyłaś nie są najgorsze, ale jakby się nie przyglądać.. wyglądają jak dwa czarne, być może doczepiane kucyki. Kolczyki mogłyby być troszkę krótsze. Naszyjnik jest w sam raz, nic dodać, nic ująć. Jeśli się nie mylę, zegarek jest dopasowany kolorystycznie do rajstop, tak? W sumie jak teraz na niego patrzę, to nie jest najgorszy. Pierścionek się tu za bardzo nie nadaje. O torebce nie wiem co myśleć. Niby mi się bardzo podoba i wszystko z nią OK, jednak bym ją zmieniła na trzymaną w drugiej ręce lub wiszącą. 7/10

Tumdudududududududummmmmmmmm! Uzyskane punkty - 25,5/30. Jest świetnie, gratulacje :).


A na FS nowość! Powstała długo wyczekiwana przez FashionGroup ZAKŁADKA FG!
Wypisani są w niej wszyscy moderatorzy. Przyszpanuję i powiem, że ja też tam jestem wahahah.
Aby wejść do zakładki i ujrzeć loginy wszystkich moderatorów na FS, kliknij TUTAJ!

I oficjalnie wszystkiego najlepszego założycielce FS, Oli Sitarskiej ;).

Cześć maleńcy, ciepła życzę!
I zachęcam do zgłaszania się do ocen.

4 komentarze:

  1. Dziękuję wnusiu ;D Ja tez tam jestem hahahahahah xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całego bloga, naprawdę świetne oceny. Dodałam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maff, napisałam do Ciebie na gg ;)

    OdpowiedzUsuń